Cum sa obtii brate tonifiate in 7 pasi

Trebuie sa o recunoastem: bratele bine definite si tonifiate atrag atentia si aspectul bratelor bine lucrate difera mult de cele care nu. Cu toate acestea, a fi puternic nu este doar o chestiune de imagine. Muschii care sunt mentinuti in forma buna permit o mai buna executie a miscarilor, evita postura proasta si previne ranile.

Abdomenul, soldurile si bratele sunt zonele in care se duce acel exces de grasime pe care stii ca nu ar trebui sa le consumi. Bauturile racoritoare, carnatii, fainurile rafinate sau ciocolatele care contin un procent ridicat de cacao pura, se transforma in grasime acumulata, printre altele, in brate.

Te indrumam sa iti atingi obiectivele, obtinand rezultate deosebite si canalizandu-te catre specialisti, spatii de antrenament si desfasurarea unor activitati de fitness adecvate.

Pentru a elimina grasimea si a dezvolta muschii bratelor, nu este necesar sa optezi pentru o dieta anume, ci sa optezi mereu pentru ceea ce este sanatos si echilibrat. Organismul are nevoie de energie in timpul exercitiilor fizice, iar acest lucru este esential pentru a putea elimina grasimea. Nu este necesar sa luati produse chimice specifice, care sunt obisnuite in randul celor care practica culturismul, nici sa luati sare sau prajeli in exces. Acesta din urma este intotdeauna aplicabil.

Pentru a lucra muschii, specialistii recomanda carbohidratii, care asigura doza de energie necesara. Vorbim de orez, paste sau nuci, de exemplu, care pot fi insotite cu carne si peste in cantitatile recomandate, sau cu legume nelimitate.

Greseli frecvente la reducerea grasimii bratelor

Primul lucru pe care ai putea sa faci gresit este sa nu crezi. Chiar daca crezi ca cazul tau nu are solutie, este posibil sa elimini grasimea acumulata in brate. Si chiar si brate musculoase daca nu ai un ten fizic robust sau daca ai depasit o anumita varsta, cum ar fi 40 de ani. Exercitiile fizice au intotdeauna un loc si genereaza intotdeauna rezultate bune.

Este posibil, totusi, sa va setati asteptarile prea mari. A avea bratul unui jucator de tenis s-ar putea sa nu fie in posibilitatile tale, pur si simplu pentru ca fiecare ten este diferit. Deltoizii, romboizii, bicepsul, tricepsul, brahioradialul, vastul lateral, extensorii si flexorii mainii sunt muschii bratului, iar la fiecare persoana au o capacitate diferita, cateva posibilitati de marime.

Grupele de muschi au nevoie si de o perioada de odihna pentru a nu cadea in oboseala. Tesutul muscular are nevoie de timpul sau de recuperare, asa ca, daca te antrenezi in exces, se poate deteriora.

Pentru a obtine brate tonifiate, acestia sunt cei 7 pasi de urmat:

# 1 Cea mai eficienta modalitate de a pierde grasimea din brate este reducerea caloriilor in timpul activitatii, deoarece acest lucru va va creste deficitul de calorii si va va face sa pierdeti in greutate mult mai repede. Daca reduceti cu 500 de calorii in dieta zilnica, puteti pierde pana la un kilogram pe saptamana. De asemenea, este important sa va bazati dieta pe fructe, cereale integrale, legume si alimente cu multe fibre care va vor satura. Nu beti alcool sau bauturi carbogazoase sau cu cofeina; bea in mare parte apa pentru a elimina toxinele si a ramane hidratat.

#2 Exercitiile cardiovasculare sunt necesare pentru a pierde in greutate bratele, deoarece ajuta la arderea caloriilor si la cresterea pulsului. Este necesar sa folositi aparate care implica miscari ale bratelor, precum folosirea elipticei, barele de brat, canotajul sau chiar activitati complete precum inotul sau boxul cu care lucrati intregul corp. De asemenea, ai putea face o plimbare intensa cu ganterele in maini si miscandu-ti bratele in acelasi timp pentru a tonifica. Se recomanda ca sesiunile de antrenament cardio sa dureze intre 60 si 90 de minute 4 sau 5 zile pe saptamana.

#3 Exercitiile pe care le faci cu greutati, pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, iti vor tonifica si intari bicepsii si tricepsii. Tricepsul este in partea posterioara a bratului si bicepsul este in partea anterioara si este foarte important sa lucrezi ambele cand faci greutati. Trebuie sa implicati flexia si extensia cotului astfel incat ambii muschi sa lucreze. Puteti face acest tip de antrenament stand sau in picioare. Se recomanda sa faceti 3 seturi de 8 pana la 10 repetari pe rutina. Inainte si dupa orice antrenament, nu uitati sa va intindeti muschii pentru a evita ranirea.

#4 Daca nu ai gantere sau greutati poti folosi 2 sticle de apa de jumatate de litru si poti face miscare atat pe strada, cat si la serviciu. Luati o sticla in fiecare mana si cu palma indreptata inainte, indoiti cotul la un unghi de 90 de grade, apoi indreptati din nou bratul. Fiti foarte atenti cand va intindeti bratul pentru a nu incorda articulatia si faceti-o usor. Este mai bine sa efectuati miscari lente si cu serii de 20 de repetari.

# 5 Un alt exercitiu pentru a va lucra bratele si a pierde in greutate si a va tonifia este cu extensia cotului. Greutatea sau sticla pe care o folosesti nu ar trebui sa fie grea la inceput, astfel incat sa tonifiezi si sa nu cresti prea mult volumul. Trebuie doar sa ingenunchezi pe o suprafata confortabila, sa tii spatele drept, sa iei greutatea si sa ridici un brat deasupra capului. Apoi, trebuie sa-l pliezi si sa-l tii aproape de cap. Ar trebui sa faci exercitiul mai intai cu un brat si apoi cu celalalt. Repetati miscarea de 15 ori in 3 blocuri.

#6 Un alt exercitiu foarte simplu de facut si care nu necesita nicio greutate este cel pe care ti-l spunem in continuare. Stati cu fata la perete, va trebui sa sustineti palmele mainilor cu degetele in sus si cu bratele intinse. Apoi, trebuie sa-ti indoiesti bratele si sa tii aproximativ 5 secunde. Dupa aceasta, trebuie sa reveniti la pozitia de baza si sa repetati exercitiul de 15 ori. In timp, vei putea creste numarul de repetari.

# 7 Un ultim exercitiu pentru a pierde in greutate si a-ti tonifica bratele este deadliftul cu gantere, care, pe langa faptul ca iti lucreaza bratele, iti exerseaza fesierii, ischio-jambierii si partea inferioara a spatelui. Indoaie genunchii, apuca ambele gantere si apleaca-ti spatele inainte cu bratele intinse spre sol. Apoi, ridica-te si ridica ambele brate indoite, cu coatele in afara. Va trebui sa faci 3 serii cu greutate medie sau mica daca esti incepator. Este de preferat sa o faceti bine decat sa supraincarcati spatele.

Pe acelasi subiect

Iubitele lui Timothee Chalamet 2021: Cu cine se intalneste acum Timothee Chalamet?

De la ascensiunea sa la faima, a existat mult interes pentru...

Din aceeasi categorie

Legenda lui Uay Chivo, vindecatorul lui Chochola

Aceasta este una dintre cele mai cunoscute legende din...

Povestea lui Cupidon, ingerul iubirii

Cupidon; este unul dintre simbolurile lui Valentin , este...