Alimente care provoaca inflamatii pe care ar trebui sa le eviti

Inflamatia abdominala este o problema pentru femei, deoarece este un rau inevitabil atunci cand vine vorba de mancare. Cu toate acestea, expertii au stabilit ca unele alimente provoaca balonare impreuna cu gazele. Deci, indiferent cat de atent ai fi daca mananci in exces anumite alimente, probabil ca vei avea inflamatie.

Dupa cum stiu multe femei, doar o dieta echilibrata va impiedica incetinirea digestiei, precum si evitarea balonarii, precum si a inflamatiei. Ei bine, nu doar elemente precum exercitiile fizice si o dieta vor face inflamatia sa dispara , ci ingrijirea si portia de alimente pe care o avem la indemana, care in multe cazuri sunt cele care provoaca inflamatia.

Trebuie

Desi din punct de vedere tehnic sarea nu inflameaza, dar retine lichide , deci nu permite organismului sa aiba o circulatie corespunzatoare, pe langa umflare, astfel ca abdomenul tau va fi unul dintre primii afectati. Asa ca este important sa nu elimini acest condiment din alimentatie ci sa-l consumi in cantitate moderata, pentru ca tot ce este in exces este daunator.

Paine alba

Daca ceea ce cauti este un abdomen plat , cu siguranta nu il vei gasi in painea alba . Din fericire, exista diferite versiuni pentru a elimina acest aliment, fie cu varianta integrala, paine cu cereale sau paine artizanala care are mult mai putine ingrediente care pot provoca inflamatii in abdomen. Prevenirea pierderii unor compusi importanti precum fibrele, vitaminele si mineralele.

Brocoli

Varza precum broccoli si conopida sunt legume care pot produce gaze . Acest lucru se datoreaza faptului ca organismul nu poate digera zaharurile gasite in acest aliment, pana cand ajunge in intestin, motiv pentru care se acumuleaza o cantitate mare de gaze, provocand inflamatia enervanta, precum si flatulenta care poate ajunge sa deranjeze.

Legume

Intr-adevar, leguminoasele sunt o sursa excelenta de proteine ​​pe langa faptul ca contin fibre. Cu toate acestea, leguminoasele sunt alimente greu de digerat, pe langa cresterea fermentatiei bacteriene, provocand inflamatii si gaze. Prin urmare, este necesar sa se reduca portiile de leguminoase , cum ar fi lintea, fasolea si fasolea, printre multe altele.

Sifon

Bautura racoritoare este una dintre bauturile care joaca in placerea vinovata a tuturor, fiind bauturi carbogazoase si cantitati uriase de zahar. Determinand corpul sa fie fortat sa elibereze gaze care umfla stomacul. Mai ales in alte bauturi care ingreuneaza digestia si fermentatia, cum ar fi berea, crescand cantitatea de bacterii si dimensiunea stomacului tau.

Cafea

Desi cafeaua este o bautura care contine antioxidanti, contine si niveluri ridicate de cofeina, provocand balonare precum si probleme digestive precum gastrita in cele mai grave cazuri. Deci, daca cafeaua este una dintre bauturile tale preferate ale zilei, incearca sa nu bei mai mult de doua cani pe zi si compenseaza acea cantitate cu cel putin doi litri de apa pe zi.