Riscuri SEO. Ce merita sa incerci

Cand vorbim de riscuri seo, unele din acestea sunt „sanatoase”, iar altele nu ar trebui testate.

Iată câteva dintre riscurile „sănătoase” pe care vi le puteți asuma cu privire la activitățile de optimizare pentru motoarele de cautare.

1. Angajarea unui scriitor profesionist care nu are experiență SEO anterioară

Dacă decideți să angajați un scriitor profesionist care nu are experiență SEO specifică, nu este nicio problema. Iata de ce: Google dorește conținut natural. Un scriitor bun care nu respectă regulile SEO stricte poate să scrie conținut mai bun pentru audiența reală (utilizatori). Prin urmare, dacă conținutul este scris pentru publicul țintă, acești oameni vor oferi semnale puternice pe care Google le va marca ca fiind pozitive.

2. Modificarea designului site-ului și optimizarea UX

Majoritatea profesionistilor SEO se tem să aducă modificări designului unui site, deoarece Google va fi penalizat de Google. Ei bine, acest lucru s-ar putea întâmpla dacă ștergeți pagini importante sau dacă lăsați erori în cod. Cu toate acestea, dacă știți ce faceți, nu ar trebui să fie nimic în neregulă cu actualizarea UX. De fapt, Google încurajează site-urile web să îmbunătățească aspectul experienței utilizatorilor, lucru care are sens total având în vedere că obiectivul principal al Google este să ofere relevanță prin rezultate. Dacă site-urile web pe care apar site-urile sunt prost concepute, slab structurate și slab scrise, atunci nu vor apărea modificări bune.

3. Oferirea și primirea de backlinkuri calitative

Backlink-urile sunt pâinea și untul pentru SEO. Dacă doriți să vă poziționați pe prima pagină, trebuie să obțineți backlinks de înaltă calitate, relevante de pe alte site-uri web sau bloguri care au autoritate în nișă. Puteti testa linkweb.ro, director de afaceri online, cu peste 50 000 firme inscrise.

 Cel mai mare mit atunci când vine vorba de backlinks SEO este că, cu cât ai mai multe legături, cu atât nu vei putea obtine o pozitie mai buna in Goole. Nu este adevărat. Cu cat ai mai multe linkuri CALITATIVEcu atat te vei pozitiona mai bine.

4. Modificarea structurii URL a paginilor

În cazul în care doriți să modificați structura URL a site-ului dvs. sau să optimizați pagini specifice și diferite, nu ar trebui să vă fie frică să faceți acest lucru. Totusi, aveți grijă să nu greșiți. Asigurați-vă că plasați redirectari 301 pe fiecare pagină modificată sau curățată. Asigurați-vă că adresa URL nu este prea lungă sau că motoarele de căutare nu pot să le afișeze, ci le inlocuieste cu un simbol „[…]„.

Cauti noi modalitati de promovare online? Incearca linkweb.ro, catalog de firme. Publica aici articole, comunitate de presa si anunturi pentru afacerea ta. E gratuit.