De ce content writing-ul este foarte important in SEO

Știți că SEO începe și se termină cu scrierea de conținut de calitate? Este atât de important încât fiecare agenție majoră de optimizare a motoarelor de căutare din zilele noastre nu îți pune în aplicare strategia de optimizare fără o strategie solidă de conținut. Iata de ce content writing-ul este atat de important pentru SEO.

1. SEO are nevoie de utilizarea strategică a cuvintelor cheie și a termenilor de căutare

Deși s-au făcut mari progrese în ceea ce privește clasarea paginilor web și a postărilor de blog în funcție de adevărata lor valoare, cuvintele cheie încă contează. Doar prin scrierea conținutului strategic puteți folosi cuvintele cheie potrivite pentru a satisface cerintele Google. Dacă nu există conținut, este foarte dificil pentru dvs. să clasificați cuvintele cheie potrivite. Specialistii de la Mogu iti ofera cele mai bune servicii de SEO astfel incat sa obtii rezultatele pe care le doresti.

2. Validarea socială poate fi obținută numai datorită conținutului de calitate

Am văzut personal că multe pagini web și postări de blog se clasează bine datorită validării sociale pe care au reușit să o atragă în ciuda faptului că au conținut de calitate inferioară. Dar acest lucru poate fi realizat doar prin forță brută și mulți bani. Pentru o afacere mică sau mijlocie, singurul mod în care puteți obține validarea socială este prin scrierea de conținut de calitate. Atunci când conținutul dvs. este excelent, atunci când oferă valoare, atunci când oamenii găsesc ceea ce caută prin conținutul dvs., au tendința de a interacționa cu conținutul dvs. prin intermediul rețelelor sociale și al site-urilor de rețele sociale. Atunci când partajează linkurile dvs. în calendarele lor, Google vede aceste acțiuni ca validare socială și apoi folosește această validare pentru a vă clasifica linkurile.

3. Link-uri de calitate înapoi pot fi obținute numai datorită conținutului de calitate

Link-urile din spate sunt, de asemenea, o formă de validare socială, dar nu trebuie să vă concentrați neapărat pe rețelele de socializare și pe site-urile de rețele sociale pentru a obține legături înapoi. De ce s-ar conecta oamenii la site-ul sau blogul dvs.? În afară de faptul că uneori puteți plăti site-uri web și bloguri pentru a se conecta la dvs., în majoritatea cazurilor, oamenii se leagă de dvs. pentru că apreciază ceea ce publicați. Google consideră acest lucru o validare, iar algoritmii săi folosesc această validare pentru a vă clasa paginile web și postările de blog.

4. Pentru a vă clasifica site-ul web și linkurile individuale, Google are nevoie de conținut

Aceasta este o logică simplă. Dacă nu aveți conținut, ce va clasifica Google? În Google Images Google clasifică imaginile, în Google Video, Google clasifică videoclipurile și în același mod, în secțiunea normală Google, Google clasifică textul, conținutul dvs. scris. Acesta este motivul pentru care scrierea conținutului este importantă pentru SEO-ul tău: oferă lui Google ceva de clasat. De asemenea, îi spune lui Google pentru ce cuvinte cheie și termeni de căutare ar trebui clasat conținutul dvs.

5. Scrierea conținutului contribuie la factorul „Realizarea sarcinilor de căutare”

Aceasta este o nouă tendință care apare: conținutul dvs. are vreun scop? Realizarea sarcinilor de căutare devine un nou cuvânt cheie pe Internet, în special în cercurile de marketing de conținut și SEO. De pe prefecturaolt.ro afli mai multe despre serviciile de content writing. În curând, Google va clasifica conținutul dvs. în funcție de adevăratul scop. Un utilizator ar trebui să poată găsi exact ceea ce caută atunci când folosește motorul de căutare Google. Google lucrează la un algoritm care va putea găsi dacă oamenii sunt capabili să găsească exact informațiile de care au nevoie pe linkul dvs. Dacă da, clasamentul dvs. va începe să se îmbunătățească, iar dacă nu, clasamentul dvs. va începe să se deterioreze.